Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-1058 - "Perehüvitiste seaduse muutmise seaduse eelnõu (729 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 13:54:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-1058 - Perehüvitiste seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (729 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 26.9.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Sotsiaalministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 16.10.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8bb9ef8d-5b7b-41c7-8d69-8994adf948bf
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8bb9ef8d-5b7b-41c7-8d69-8994adf948bf?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main